Friday, September 9, 2016

Options For Trading Tussen Die Besigheid En Verbruikers

Business to Consumer - B na C laai die speler. Afbreek van Business to Consumer - B na C Hoewel talle B2C maatskappye slagoffer van die daaropvolgende dotcom borsbeeld as belegger belangstelling in die sektor afgeneem en waagkapitaalfinansiering opgedroog, B2C leiers soos Amazon en Price oorleef die shakeout en het sedertdien gesien groot sukses . Business to verbruiker (B2C) is een van die mees gewilde en wyd bekend van verkope modelle. Die idee van B2C is vir die eerste gebruik deur Michael Adrich in 1979, wat televisie gebruik word as die primêre medium om uit te reik aan verbruikers. Tradisioneel, verwys B2C om Mall Winkelsentrum, uit eet by restaurante, betaal-per-view en infomercials. Maar die opkoms van die internet het 'n hele nuwe B2C besigheid kanaal in die vorm van e-handel of verkoop van goedere en dienste oor die internet. Besighede wat staatmaak op B2C verkope moet goeie verhoudings met hul kliënte in stand te hou om te verseker dat hulle terugkom. In teenstelling met sake te doen (B2B), besighede wat staatmaak op B2C moet die verbruiker maak 'n emosionele reaksie op jou bemarking. In B2B, is bemarking veldtogte wat gerig is op waarde van die produk of diens te wys. Internet Kleinhandelaars voort te dreig Tradisionele B2C store fronts Gedurende die 1990's, het die dotcom-era aangebreek en het 'n nuwe tegnologie wat die wêreld verander. Gedurende die daaropvolgende borsbeeld, is die meeste besighede veg om 'n teenwoordigheid op die web te kry om 'n hele nuwe demografiese van verbruikers te bereik. Dekades van die dotcom revolusie, B2C maatskappye met webwerf teenwoordigheid is bly om te domineer oor hul tradisionele baksteen-en-mortier mededingers. Maatskappye soos Amazon, Price Line, Zappos (gekoop deur Amazon in 2009), eBay Inc. en Victoria se geheime oorlewendes van die vroeë dotcom oplewing, maar het gegaan oor om uit te brei op hul vroeë sukses te bedryf ontwrigters geword. Na Dotcom Sukses, B2C maatskappye kyk na volgende gebied van groei: Mobile dekades na die e-handel boom, is B2C maatskappye voortgaan om oog van 'n nuwe groeiende mark: mobiele rekenaar. Met smartphone apps en verkeer steeds jaar-oor-jaar groei sien, het B2C maatskappye is verskuif die aandag op jou selfoon en kapitaliseer op die gewilde tegnologie. Regdeur die vroeë 2010s, was B2C maatskappye wat opruk na uitklim mobiele apps, net soos dit was met webtuistes dekades vroeër. In kort, is sukses in 'n B2C model berus op voortdurend veranderende met die aptyt, menings, tendense en begeertes van die verbruikers. Aandelemark Club Hoërskool Besigheid Finansies Club Die Besigheid en Finansies Club is op soek na die gaste sprekers. Ons klub vergader elke Donderdag 03:00-04:00. Ons vergaderings gewoonlik lok. Aandelemark Club - Ramapo Indian Hills High School District Ramapo H. S. Indian Hills H. S. Distrik Go - Studente - Schoology / HW Portal - Student E-pos / Google. Aandelemark Club Hoërskool Die aandelemark spel aandelemark simulasies is pret maniere om te leer die aandelemark vir kinders en leerlinge. Uitgebreide hulpbronne en lesplanne. Stock. Of Forex werk vir Kersfees Die beste manier om jou onderwyser opgewonde oor die gebruik van die aandelemark spel in die skool is om hom of haar jou Stock Market Game Show kry. Pittman Hoërskool Turlock, CA Leer om te belê in die aandelemark Stock Market Club Hoërskool Beste Binêre Opsie Uk Haram Stock Market Club Hoërskool 15 Minute Binary Options 101 Kursus Review New Castle County Hoof Administratiewe Beampte leer basiese aandelemark te Newark Hoërskool se toekoms Million Club. Geredigeer. Strath Haven Hoërskool. Aandelemark Club Die aandelemark klub is 'n groep studente wat weekliks ontmoet en te belê in aandele. 'N dosyn Saint Francis hoërskoolleerlinge het deelgeneem aan die. Student Life / Resources Westlake Hoërskool Klubs. Aandelemark Club. Hierdie klub sal die student te verdiep in die finansiële wêreld, en leer. Gereed gemaak tuis besigheid Nasdaq Stock Market Vir Week Real Honest Maniere Make Money Online April 7, 2016 - Aeglea BioTherapeutics NASDAQ AGLA het by die Nasdaq Stock Market. Huis markte Stock Market Update. Ten spyte van vandag se opswaai, die maatstaf-indeks toon 'n week. Nasdaq, Dow styging vir week Morgan Stanley en AmEx pop aandelemark live. Binary Options Trading Nuus deur Opsie Eerste 10 Binêre Opsie Strategie 2016 London International Aandelebeurs Ure Nieu-Seeland Aandelebeurs aandeelpryse Londense Aandelebeurs Market Ure 2011 - Aandeel Londense Aandelebeurs Market Ure. Internasionale Stock Market Ure - FidelityYou. Die ny aandelebeurs gesluit ure. Jaar, goud deur ons Gallions bereik ekstra in Londen tyd om die St Patrick se internasionale kollege. Opening beurs in Londen. Londense Aandelebeurs Groep LSE. L is 'n internasionale markte infrastruktuur besigheid. Aandelemark Club Hoërskool Post navigasie Recent Posts Kategorieë Besigheid-tot-verbruikers, gewoonlik afgekort B2C, is 'n frase wat geword het aan elektroniese sake-aktiwiteite wat fokus op kleinhandel transaksies eerder as aktiwiteite wat tussen twee besighede laasgenoemde, besigheid-tot besigheid, staan ​​bekend as B2B. Hierdie gebruike verskyn saam met Internet handel in die 1990's en het sedertdien huidige nie. Die gebruik het uitgebrei sodat, in die middel van die 2000s, is B2C ook gebruik as 'n handige afkorting in praat oor kleinhandel waar elektronika is net een komponent van die transaksie en ander gevalle waar net kleinhandel bedoel. Gekombineer vorms word ook deur ander catchy frases verwys soos bakstene-en-klik, klik-en-klei, en klik-en-bakstene. GROOTTE EN PRODUKTE Vreemd genoeg, kleinhandel-aktiwiteit op die Internet is verreweg die bekendste nuwe sakemodel van die Information Age tog is dit 'n relatief klein deel van die totale elektroniese handel. Die Amerikaanse Sensus Buro begin versamel en getabuleer inligting oor elektroniese handel in 1999, met die eerste omvattende tabelle beskikbaar vir 2000. Die data capture alle ekonomiese ruil vir groot ekonomiese sektore of hulle plaasvind oor die internet of deur middel van privaat gehandhaaf elektroniese data wisselaar (EDI) kanale. Tussen 2000 en 2003 (die laaste jaar beskikbaar), elektroniese handel as 'n geheel het toegeneem van 7,2 persent van die totale handel aktiwiteit 10.1 persent. Gedurende hierdie tydperk van vier jaar, het B2C verteenwoordig 'n klein fraksie van die totale e-handel: 6.1 persent in 2000 en 6,3 persent in 2003 (insluitend beide kleinhandelverkope en dienste), maar in 2002 het die B2C e aandeel gedaal tydelik tot 5,7 persent. In die lig van die eerder uitgebreide publisiteit rakende Internet sake-aktiwiteit, mag hierdie resultate verrassende verskyn. Maar die redes hiervoor lê in die feit dat besigheid-tot-besigheid elektroniese transaksies ouer as die opkoms van die internet deur baie dekades hulle massiewe was reeds toe die Internet verskyn en besighede was ook die eerste keer in die ontginning van die Internet vir B-tot-B handel . In 2003, B2C volume was nietemin 'n gerespekteerde 106000000000 en verteenwoordig 1,3 persent van alle sake-tot-verbruiker verkope. B2C is ook 'n groeiende vinniger as sy meer massiewe B-tot-B elektroniese eweknie, weerspieël sy relatiewe nuwigheid en onvolwassenheid. Die B2C aktiwiteit is verder onderverdeel in kleinhandelverkope van produkte (52,8 persent van die totaal) en dienste by wyse van elektroniese (47,2 persent) gelewer. Elektroniese Retail Soos gerapporteer deur die Census Bureau, en die gebruik van die Buro se industriële kategorieë, B2C kleinhandelverkope in 2003 is oorheers deur Nonstore Kleinhandelaars, meer spesifiek deur elektroniese winkel en Mail Order Huise, 'n onderverdeling van Nonstore: 72,4 persent van alle B2C kleinhandel gevloei deur die kategorie. Ander belangrike deelnemers en hul aandele was Motorvoertuig en Onderdele Handelaars (17,1 persent) Ander Nonstore Kleinhandelaars (2.1) Diverse Kleinhandelaars (1.7) Sporttoerusting, stokperdjie, Book, en Musiek Stores (1.5) Elektroniese en Appliance Stores (1.4), Klere en klere Toebehore Stores (1.3) en boumateriaal en tuin toerusting en voorrade winkels (0,8 persent). Binne die grootste kategorie, Elektroniese Handel en Mail Order Huise (diegene wat nie fisiese winkels het nie), die top vyf onderafdelings (ignoreer die groot diverse kategorie), was Computer Hardware (12.1 persent van B2C kleinhandel), Klere en Toebehore, insluitend skoene (9.9) Kantoor toerusting en voorrade (6.2) Meubels en Woninginrichting (6.2) en Elektroniese en toerusting (5,2 persent van B2C kleinhandel). Op grond van hierdie data, in elektroniese kleinhandel die wenners is Auto, Rekenaars, en Klere, tesame beweer meer as 'n derde van alle verkope. En suiwer elektroniese kleinhandel wen oor baksteen-en-kliek deur 'n lang land myl. Elektroniese dienste binne die dienste kategorieë by wyse van elektroniese, wat almal die Census Bureau klassifiseer as B2C gelewer, die grootste kategorieë, gereël deur deel van die totale e-dienste gelewer, was reisreëlings en bespreking Services (13,5 persent van die totale e-dienste) uitgewersbedryf (12.0) Computer Services (10.9) Voorraad Transaksies (8.8) Truck Vervoer (6.6). Die laaste kategorie, ietwat verwarrend, is vermoedelik gesentreer op die vragmotor huur besigheid. Die grootste industriële groepering binne dienste is inligting (24.8), wat Publishing maar ook Broadcasting en Telekommunikasie en Online Information Services sluit. Tweede is administratiewe ondersteuning (23.2) wat reisreëlings en baie ander met 'n skakel dienste hou. Derde is professionele, wetenskaplike en tegniese Dienste (16,4 persent van alle e-dienste) dit sluit rekenaargebaseerde maar ook laboratorium, wetlike, belasting voorbereiding, en ander soortgelyke dienste. TIPES B2C In sy artikel oor Besigheid-tot-verbruiker elektroniese handel, gebaseer gedeeltelik op die werk van Sandeep Krishnamurthy, Wikipedia verdeel B2C handel in vyf hoofkategorieë: 1) direkte verkopers, 2) online tussengangers, 3)-advertensies gebaseerde modelle , 4) gemeenskapsgebaseerde modelle, en 5) tarief-gebaseerde modelle. Hierdie kategorië ietwat meng appels en lemoene in dat hulle side-by-kant strategieë van verspreiding, posisies in die verkope kanaal, en strategieë gerig op die bereiking spesifieke gehore. So het die kategorieë teenwoordig uitsig oor B2C wat nie noodwendig wedersyds uitsluitend. Direkte verkopers word verder onderverdeel in e-tailers en vervaardigers. E-tailers skip produk van hul eie pakhuis en ook, soos Amazon doen, van ander se aandele deur verwek aflewerings. Vervaardigers (bv van sagteware, rekenaars) gebruik die internet as 'n verkope kanaal en dus geheel en al of gedeeltelik te vermy tussengangers. Die Internet word dus 'n vervaardiger se katalogus. Tussengangers uit te voer 'n makelaars funksie. In sulke gevalle voldoen aan die B2C besigheid die rol van 'n middelman tussen verbruikers wat sy webwerf en besighede wat dit verteenwoordig besoek. Makelaars bied 'n verskeidenheid van dienste aan kopers deur die samestelling van aantreklike skikkings van produkte en verkopers deur byvoorbeeld die fasilitering van die finansiële kant van die transaksies. - Advertensies gebaseerde modelle maak gebruik van 'n hoë-verkeer of gespesialiseerde terreine ten einde verbruikers deur advertensies geplaas op hierdie terreine te lok. Adverteer self kan die besigheid wees. Hierdie benaderings is identies aan die tradisionele bemarking, maar is spesifiek aangepas om deur die Web. Die hoë-verkeer benadering beklemtoon blote getalle en dus bied produkte van wye belangstelling by mediaanprys-punt. Diegene met behulp van die nis benadering is bereid om aansienlik te betaal vir 'n pre-gekwalifiseerde gehoor met spesifieke inkomste en / of belangstelling profiele (sport ondersteuners, konserwatiewe, bestuurders, ens). Die gemeenskapsgebaseerde model kan gesien word as 'n kruising van die twee advertensies benaderings. Die gemeenskappe betrokke is chat groepe en belangegroepe met spesifieke bekommernis. So webwerwe wat gebruik word deur die rekenaar programmeerders vir die uitruil van inligting is 'n goeie plekke vir advertensies sagteware en hardeware produk aan een groep, gereedskap en saad na 'n ander. Tarief-gebaseerde modelle staatmaak op die waarde van die inhoud wat hulle op die internet aan te bied. Betaal inskrywing dienste of betaal-soos-jy-koop dienste differensiasies in die kategorie. Laasgenoemde benadering gebruik word, byvoorbeeld deur verkopers van enkele artikels waarvan hulle dele of 'n opsomming wys as teasers die voormalige benadering word gebruik om on-line subskripsies verkoop aan tydskrifte. DIE TOEKOMS Die toekoms van B2C verskyn helder te wees. Hierdie tipe van handel kan nog net in sy kinderskoene en sal waarskynlik net groei, want dit is 'n gerieflike vorm van aankoop en ook omdat dreigende stormwolke op die horison energie kan binnekort lei tot 'n vinnige reis na die winkel koste verbruikers 'n mooi bedrag. Blare in die wind, wat dui op die tendens, word deur die onlangse geskiedenis van elektroniese kleinhandel, meer as die helfte van alle B2C. Totale kleinhandelverkope in die VSA (oorweldigend baksteen) ervaar 'n jaarlikse saamgestelde groeikoers van 4,8 persent tussen 2000 en 2005 waarvan sommige suiwer B2Cs bedien nismarkte baie effektief. Vir 'n nader kyk na die faktore wat sukses te spel, sien 'n ander inskrywing in hierdie bundel, Dot GMO. BIBLIOGRAFIE Besigheid-tot-verbruikers elektroniese handel. Wikipedia. Beskikbaar vanaf en. wikipedia / wiki / Besigheid-tot-verbruiker elektroniese handel. Ontsluit op 3 Mei 2006. Data Clinic: Hoe om B2C lyste te koop. Direct Response. 6 Februarie 2006. Kremer, Dennis B. Vive La verskil: Verbruikers teen Business Sales. Westchester County Business Journal. 3 Oktober 2005 Krishnamurthy, Sandeep. E-Commerce Management. Thomson Suid-Wes, 2003 Margolis, Nik. Hoekom is B2B So ver vooruit B2C in die Digital Marketing Arena Precision Bemarking. 20 Mei 2005 minding ons besigheid. Multichannel Merchant. 1 Maart 2006. Amerikaanse Departement van Handel. E-Statistiek. 11 Mei 2005 beskikbaar vanaf census. gov/eos/www/papers/2003/2003finaltext. pdf. Ontsluit op 29 April 2006.


No comments:

Post a Comment