Tuesday, September 20, 2016

Online Trading Akademie Kolkata

Wat gaan aan U word nie toegelaat om toegang te verkry tot die verlangde bladsy. As jy die eienaar van die webwerf, kan jy maak 'n kaartjie in ons ondersteuning bladsy as jy dink dit is veroorsaak deur 'n fout: support. sucuri. As jy nie die eienaar van die webwerf, kan u ons kontak by cloudproxy sucuri. Maak ook seker dat jy die blok besonderhede (hieronder) insluit, sodat ons beter kan los die fout. Blok besonderhede Jou IP: Loading. URL: Loading. Jou leser: Loading. Blok ID: GEO02 Blok rede: Toegang van jou land afgeskakel deur die webwerf administrateur. Tyd: Loading. Bediener ID: cp15009 Sucuri CloudProxy CloudProxy is die webwerf Firewall van Sucuri. Dit staan ​​tussen jou site en die res van die wêreld en beskerm teen aanvalle, malware infeksies, DDOS, brute krag pogings en meestal enigiets wat dit kan benadeel. Nie net dit nie, maar jou sites kry kas, die bespoediging dit nogal 'n bietjie. Belangstellende Besoek sucuri / webwerf-firewall Kopiereg 2016, Sucuri LLC. Alle regte voorbehou. Algemene Diens Privaatheidsbeleid Vrae cloudproxy sucuri Oop rekening AANDAG BELEGGERS ongemagtigde transaksies in jou handel / Demat rekening - Werk jou Mobile Number en e-pos ID met jou Aandelemakelaar / deelnemer. Kry kennisgewings op jou Geregistreerde Mobile vir alle debiet - en ander belangrike transaksies in jou handel / Demat rekening direk vanaf Exchange / NSDL / CDSL op dieselfde dag. in die belang van beleggers KYC is 'n tyd oefening terwyl handel in effek markte - een keer KYC word gedoen deur 'n Sebi geregistreer tussenganger (makelaar, DP, Mutual Fonds ens), jy hoef nie dieselfde proses weer ondergaan wanneer jy nader 'n ander tussenganger Klik hier om meer te lees Tutoring Benadering: Friendly Area: kogel dumdum Park, naby VIP pad Tutoring Opsie: One to One Bengali, Engels, Geskiedenis, Politieke Wetenskap, Sanskrit, Sielkunde, (Klas VII - X) bengali, Engels, Geskiedenis, Sosiale Studies, filosofie, politieke wetenskap, sosiologie, Sanskrit, Sielkunde, (Klas XI - XII) filosofie, Sanskrit, Logika, (gradeplegtigheid Vlak) bengali, Engels, Sanskrit, (taal) Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, ( Musiek) Filosofie, Sanskrit, Logika, (MA / BA) Kwalifikasie: M. Phil in Filosofie (2013-15 Jadavpur Universiteit), Meesters in Filosofie (72) (2013-15-Jadavpur Universiteit), BA in Filosofie (74) ( 2008-11-Jadavour Universiteit), Hoër Sekondêre (81) (2008), Madhyamik (75) (2006) online tutor ondervinding: 10 jaar ondervinding op die lug. 2 jr. Ondervinding in drie verskillende skole en as 'n huis tutor, het ek ICSE studente geleer vir 3 jaar. Tutoring Benadering: Tuis tutor by Nimta, onderhewig geleer Engels tot gradeplegtigheid vlak. Ek het 5 jaar ondervinding van onderrig op die gebied van Rabindra Sangeet en ligte klassieke goeie suksesse koers. Tutoring Opsie: One to One Engels, Alle vakke, (Klas I - VI) Engels (Klas VII - X) Engels (Klas XI - XII) Engels (gradeplegtigheid Vlak) Rabindra Sangeet, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, ( Musiek) Kwalifikasie: BA Engels Hons uit Calcutta Universiteit online tutor ondervinding: 2 jr ondervinding as 'n voltydse leraar in Wes-Bengal Raad, Engels medium, Co-Ed hoërskool, onderrig Rekenaar, Engels en wetenskap. Saam met hierdie, Ek bied ook private onderrig aan studente van Klas. VII-X (ICSE / CBSE raad, fisika / chemie / biologie / Rekenaarwetenskap) Tutoring Benadering: 1. Volledige leiding en afrigting aan teer lei die studente in die regte rigting. 2. Voer Gereelde Mock toets en aanslae te vordering van studente te monitor. 3. Konseptuele Onderrig Ingenieurswese, in diepte verduideliking. 4. persoonlike aandag, Individuele sorg. Ek het ook 'n Sertifisering in MONTESSORI, KINDERGARTEN primêre onderwysdiploma S OPLEIDINGSKURSUS beveiliging 1 Afdeling Eerste (69 punte). (Klasgelde is soos per klas Standard en aantal klasse per maand) Tutoring Opsie: Groep Groepslessen Biologie, Chemie, Fisika, Skoolvlak rekenaar, Rekenaarwetenskap. Wetenskap, (Klas VII - X) Rabindra Sangeet, Moderne Song, (Musiek) Kwalifikasie: BBG (2008), MCA (2012) online tutor Ondervinding: Meer as 15 jaar ondervinding in die musiek veld Tutoring Benadering: Een persoon vir 30 minute. tot 45 minute. Tutoring Opsie: One to One Piano, Klavier, Synthesizer, (Musiek) Tyd om te bel: 09:00-21:00 online tutor Ondervinding: Hier Westerse klassieke klavier in balknotasie op jou voorstoep met 'n goeie teorie. eksamen fasiliteite beskikbaar by ABRSM, Londen. Tutoring Benadering: 16 jaar ondervinding in die onderrig van klavier, voormalige onderwyser van OPJindal skool, Raigarh Tutoring Opsie: One to One Piano, Klavier, Synthesizer, (Musiek) Kwalifikasie: B, Sertifikaat in klavieronderrig Tyd om te bel: 09:00-09:00 Online Tutoring Ondervinding: 2 jaar Tutoring Benadering: Behoefte Biologie onderrig by Garia up klas 12. Area: Garia, Tollygune, Ruby, Jadavpur Tutoring Opsie: One to One Biologie, Chemie, Engels, fisika, wetenskap, (klas I - VI) Biologie , Chemie, (Klas VII - X) Biologie, Chemie, (Klas XI - XII) Kwalifikasie: B. Sc (H) - Biochemie, M. Sc (Genetika) online tutor Ondervinding: 15 jaar in Handel (Rekeninge Wiskunde, kos , Ekonomie, Besigheid organisasie, Ekonomiese Aardrykskunde, Statistiek) en 3yrs in Tabla. Tutoring Benadering: Verduidelik Maklik Area: Shyambazar, Lake Town Tutoring Opsie: One to One Koophandel, (Klas VII - X) Rekeningkunde, Handel, Ekonomie, Wiskunde, Statistiek, Rekeninge, kos, Besigheid Wiskunde, Business Organisasie, (Klas XI - XII ) Kwalifikasie: B (Hons) van CU en Sangeet Visharad in Tabla van Pracheen Kala Kendra, Chandigarh online tutor ondervinding: Ek het 5 jaar ondervinding in die onderrig van die huis af. Ek het ook geleer in sommige ICSE skool. Ek is 'n klooster opgevoed student. Onderrig is my passie. Ek waarborg sukses van studente. Tutoring Benadering: Ek geniet onderrig en is beskou as 'n omgee-benadering het en ek probeer om seker te maak dat leer plaasvind in 'n ontspanne, maar leergierige situasie. Ek is bly om te reis om studente vir onderrig en ek is beskikbaar oor naweke ook. Maar ek sou studente kom na my woonplek verkies. Op dié manier kan ek meer tyd te wy aan hulle. Ek het 'n baie goeie suksessyfer met al my students. I is baie geduldig en geniet om ander te help om te leer. My leerlinge om pret te hê terwyl hulle studeer en is altyd trots op hul vordering. Ek probeer om 'n opregte belangstelling in enige vak bestudeer aan te moedig. Area: Baguiati, Hatiara pad, Ghuni Tutoring Opsie: One to One Alle vakke, (Klas I - VI) Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: B. Music van Rabindrabharti Universiteit Tyd om te bel : 10:00-10:00 online tutor Ondervinding: Private tutor by Boral, Gariya, ek is 'n professionele kitaarspeler en ek het geleer studente vir 6 jaar, wil 'n paar studente wat bereid is om te leer te leer en dit help my ook om skerp my kitaar vaardighede, ek maak seker dat hulle net don t kry om te leer uit my, maar ek kry ook by hulle te leer. Tutoring Benadering: Private tutor by Boral, Gariya, ek is 'n professionele kitaarspeler en Ek het geleer studente vir 6 jaar, wil 'n paar studente wat bereid is om te leer te leer en dit help my ook om skerp my kitaar vaardighede, ek maak seker dat hulle don net t kry om te leer uit my, maar ek kry ook by hulle te leer. Tutoring Opsie: Een tot een kwalifikasie: Diploma Engineering van koyaliya Groep Instituut online tutor Ondervinding: Tutoring vir die laaste 17 jaar. Tutoring Benadering: Ek is 'n student van Pandit Ajoy Chakrabarty. Area: CHITTARANJAN kolonie BAGHAJATIN Tutoring Opsie: One to One Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Alle vakke, (Snelskrif) Tyd om te bel: om 21:30 online tutor Ondervinding: 3 jaar ondervinding as 'n musiekonderrig onderwyser . Tutoring Benadering: Eintlik vaardig in stem afrigter sowel as musiekonderwyser in die genoemde gebied van musikale lyn. Tutoring Opsie: One to One Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: doctorandus in die letteren in Musiek van Rabindra Bharati Universiteit Tyd om te bel: 11:00-21:00 online tutor Ondervinding: 20 jaar onderrig benadering: Ervare Keyboard Tutor beskikbaar in Kolkata. Internasionale ondervinding in music. Basic Gevorderde beide kursusse beskikbaar. Online klasse ook beskikbaar in Swaralipi formaat. Tutoring Opsie: One to One klawerbord, kitaar, (Musiek) Kwalifikasie: Nagraadse joernalistiek online tutor Ondervinding: 8 jaar onderrig benadering: Eintlik vaardig in stem afrigter sowel as musiekonderwyser in die genoemde gebied van musikale line. Would liefde te voer baie meer kinders en tieners om die groot en wonderlike wêreld van musiek. Tutoring Opsie: Studente moet kom. Najrul Geeti, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Sang, (stokperdjie Kreatiwiteit) Kwalifikasie: Ek het diploma in Rabindra Sangeet van Bangiya Sangeet Parishad online tutor Ondervinding: 3-4 jaar Tutoring Benadering: My benadering is eenvoudig en maklik. Ek kan maklik verbind tot die studente en kan met hulle die manier waarop hulle wil kommunikeer. Tutoring Opsie: One to One Alle vakke, (Klas I - VI) Biologie, Chemie, Ekonomie, Engels, Fisika, Rekenaarwetenskap. Wetenskap, (Klas VII - X) IT Computer Vakke, Microsoft Office, Basiese Rekenaargeletterdheid Operasie, C, (Rekenaar / IT) Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, Harmonium, (Musiek) Kwalifikasie: B. tech in CSE Tyd om te bel: 10:00 uur tot 22:00 uur online tutor ondervinding: 5 jaar onderrig ervaring tutoring Benadering: vir elke vakke my proses van onderrig is uniek. Ek klem op die basiese ontwikkeling vir elke vak met gereelde oefening. Ek doen weeklikse / maandelikse eksamens om die student se leerproses vlak te evalueer. Area: Dhakuria, Selimpur, Jodhpur park, Tollygaunge, Netaji Nagar Tutoring Opsie: One to One Rekeningkunde, Handel, Ekonomie, Rekeninge, kos, Business Organisasie, Besigheidstudies, (Klas XI - XII) Rekeningkunde, Handel, Rekeninge, kos, Besigheid Organisasie, (gradeplegtigheid Vlak) Joga Meditasie, joga, (Sport Opleiding / fiksheid) Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Indiese klassieke musiek, Guitar, (Musiek) Rekeningkunde, Handel, Bestuur, Bestuursrekeningkunde Finansiële Analise, Kosteberekening Finansiële Bestuur, Ouditkunde Assurance , kos, Besigheidstudies, boekhouding, (M Com / B Com.) Kwalifikasie: B Hons voortsetting ca natuurlik Tyd om te bel: 06:00-09:00 online tutor Ondervinding: het die huis onderrig van music. nd ook alle vakke van kwekery vlak te leer klas v. my studente was behoort uit hierdie skole-Ramakrishna sisusikhya (dankuni) s, haripada sahitya Mandir (Purulia), Rishi aurovinda (Purulia) Tutoring Benadering: KWALIFIKASIE-1.MADHYAMIK eksamen (WB BOARD, KUNCHIA HS Skool, Purulia) .2.HS eksamen (WB BOARD, DR. ANJHA HS Skool) 3. gradeplegtigheid van BURDWAN UNIVERSITEIT, B. Mus IN MUSIEK (NISTARINI VROU S COLLEGE, Purulia) 4.MASTER graad aan CU (BENGAL MUSIEK COLLEGE, DHAKURIA). HET HOME ONDERRIG VAN HIERDIE SKOOL-Ramakrishna SISHUSIKHYA (DANKUNI), HARIPADA SAHITYA Mandir (Purulia), Rishi AUROVINDA (Purulia) leer ook VOKALE Musiek - Rabindra Sangeet, klassieke. Tutoring Opsie: Studente moet kom. Bengali, EVS, Aardrykskunde, Geskiedenis, (Klas I - VI) Rabindra Sangeet, Indiese klassieke musiek, (Musiek) bengali, Alle vakke, (Kwekery Vlak) Kwalifikasie: 1 afdeling in madhyamik eksamen, 1 afdeling in HS eksamen (kuns), 1ste klas in gradeplegtigheid (musiek), 1ste klas in meestersgraad (musiek) Tutoring Opsie: One to One Bengali, Engels, EVS, Aardrykskunde, Hindi, Geskiedenis, Wiskunde, Fisika, Skoolvlak rekenaar, Alle vakke, Wetenskap, (klas I - VI) bengali, Biologie, Chemie, Ekonomie, Engels, EVS, Aardrykskunde, Hindi, Geskiedenis, Wiskunde, Fisika, Alle vakke, Wetenskap, (Klas VII - X) Klavier, Moderne Song, klawerbord, kitaar, (Musiek) Skilder, Craft Ontwerp, teken, (stokperdjie Kreatiwiteit) bengali. (Kwekery Vlak) Kwalifikasie: B. Sc Eerste jaar Aardrykskunde Hons. student online tutor Ondervinding: soos ek ook 'n student, sal dit nuttig wees om te kommunikeer en om begrip tussen my en die studente te vorm wees. Tutoring Opsie: One to One EVS, Wiskunde, Fisika, Skoolvlak rekenaar, Wetenskap, (Klas I - VI) Chemie, EVS, Wiskunde, Fisika, Skoolvlak rekenaar, Rekenaarwetenskap. Wetenskap, (Klas VII - X) Klavier, Klawerbord, (Musiek) Kwalifikasie: b. tech 1 yeqr student online tutor Ondervinding: Sedert 2005 Tutoring Benadering: musiekonderwyser by Kestopur Tutoring Opsie: Studente moet kom. Indiese klassieke musiek, Guitar, (Musiek) Kwalifikasie: Student van Pt. Mahesh Prasad Mishra, Rathin Pathak. Online Tutoring Ondervinding: 5 jaar Tutoring Benadering: Lady tutor vir Moderne Song by Belghoria Tutoring Opsie: One to One Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, (Musiek) online tutor Ondervinding: Met dien verstande private gen om die studente van ICSE , CBSE en WB Raad Engelsmedium. Tutoring Opsie: Studente moet kom. Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: B (T) 4 jaar Rabindra Sangit Tyd om te bel: Enige tyd tussen 09:00-10:00 online tutor Ondervinding: Meer as 5 jaar Tutoring Opsie: Een tot een Biologie, Chemie, Wiskunde, Fisika, Skeikunde, (Klas VII - X) Alle vakke, (Spoken English) Klavier, Klawerbord, Harmonium, (Musiek) Kwalifikasie: B. Tech Chemiese ingenieur van CIT Institute of Technology online tutor Ondervinding: 8 jaar tutoring Benadering: Ek gee privaat lesse vir musiek soos klassieke, rabindrasangeet by Golfgreen, Uday Sankar sarani, durodarshan Kendra tutoring Opsie: Studente moet kom. Rabindra Sangeet, Indiese klassieke musiek, (Musiek) online tutor Ondervinding: 15 Years Tutoring Benadering: Ek gee onderrig klassieke musiek, Rabindra Sangeet, Nazrul by Behala. Tutoring Opsie: One to One Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: MA in Rabindra Sangeet van Allahabad, Nazrul in Chandigarh Graduate Online Tutoring Ondervinding: 7 Jaar Tutoring Benadering: Ek gee Guitar klas by Ultadanga, Kestopur, Girish Park, Baguiati, Kankurgachi, Lake Town, Salt Lake. Area: Ultadanga, Kestopur, Girish Park, Baguiati, Kankurgachi, Lake Town, Salt Lake Tutoring Opsie: One to One online tutor Ondervinding: 15 Years Tutoring Benadering: Ek bied opleiding in Klassieke Sang, Rabindra Sangeet, Najzrul Geeti en semi Klassieke by Lake dorp, Dum Dum. Tutoring Opsie: One to One Westerse klassieke musiek, Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: B. Mus (VISVA Bharati UNIVERSITEIT, Santiniketan) M. Mus (VISVA Bharati UNIVERSITEIT, Santiniketan) online tutor Ondervinding: 6 jaar Tutoring Benadering: Ek leer al die tipe van musiek soos Rabindra Sangeet, nazrulgeeti, Adhunik, dwijendrageeti, Hindi etc. Also beskikbaar eksamen stelsel by Tollygunge, Jadavpur, Garia, Bansdroni. Area: Garia, Tollygunge, Jadavpur, Bansdroni Tutoring Opsie: One to One Westerse klassieke musiek, Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: MA in Musiek van Rabindra Bharati Universiteit online tutor Ondervinding: 4 Jaar tutoring Benadering: Ek leer tot klas-V almal onderworpe sluit Hindi, tot klas-X Geskiedenis Aardrykskunde, tot XII klas - net Ekonomie aan Narkeldanga. (Skoolopleiding Loreto sealdah Engelsmedium W. B raad) Area: Narkeldanga, Kankurgachi Tutoring Opsie: Studente moet kom. Rabindra Sangeet, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: skoolopleiding van Loreto Dag Skool, gradeplegtigheid in Aardrykskunde honneurs (B. SC) van Calcutta Universiteit online tutor Ondervinding: 20 Years Tutoring Benadering: Ek leer Musiek tot alle vlakke Sing tot Alle vlakke Regent Estate, Regent Herehuis, Netaji Nagar. Area: Regent Estate, Regent Herehuis, Netaji Nagar Tutoring Opsie: One to One Westerse klassieke musiek, Rabindra Sangeet, Najrul Geeti, Moderne Song, Indiese klassieke musiek, (Musiek) Kwalifikasie: BA in Musiek lof van Rabindra Bharati Universiteit, Onderwyskollege Diploma in Musiek, Sangit Prabhakar Diploma Onder Allahabad Raad


No comments:

Post a Comment